Hundvalpar är för söta

Hejsan. igår kom jag hem till anderstorp igen vilket va skönt. jag åkte iväg till Lanna för att rida igentligen men belv inte så. För hårt i marken och inga vinterskor på hästarna. Men jag gick in till Linda och Ulf en runda istället. och det va super mysigt. Fick titta på hundvalparna. Jag vill ha.. Busade lite med Wille bus oxå, han är så söt och han är min ;).

Nu skall jag fixa till mig för att hänga med pappa och johanna en runda. Sen blir det att träffa kim och åka till Lanna för vi är bjudna på Pizza. Vi kanske skall åka till något rid hus för att rida men inte bestämmt än..

Här kommer lite bilder oxå.

Puss
Jag älskar dig Kim Almquist






Kommentarer
Postat av: Emma

Gud så söta!!!!

2008-12-12 @ 18:03:26
URL: http://tusenfot.blogg.se/
Postat av: Anonym

vilka gosiga puppies :)

har fått dina sms & det har blivit lite ändrade planer för min del när det gäller julfirandena. jag hör utav mej senast fredag. jag har rätt fullt upp med skolan den här veckan som jag måste ta itu med! hoppas du har förståelse för detta. vi hörs innan fredag. puss&kram <3

2008-12-15 @ 12:05:30
URL: http://theresebengtsson.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0