godkväll

Nu är det snart natta och nu ska jag och emma krypa ner i varsin säng plats. Emma(gästen i min stora lägenhet) får sova i min STORA soffa som är så mjuk och skön. haha. medans jag ligger i min underbara säng :) eller nästan underbara, måste köpa ny bädmadrass till sängen. men det får bli någon gång år 2009 hehe.
Idag har vi varit inne i stan ett par timmar hittade en jätte fin kofta men det fanns ej i min storlek :( , hittade tyvärr inte så mycket jag hade räknat med att hitta men men. vid ett åkte vi tillbaka till camps och jag skulle till bibblan och göra ett arbete en liten stund, sen vid tre typ åkte jag och emma till simhallen för att simma och bad i äventyrsbadet och det va super duper kul som vanligt,
Imorgon börjar vi prick åtta och då har vi något tråkigt men det är ett måste, sen har vi föreläsning på efter middagen. senare på kvällen blir det träning :) jippi. längtar som skjutton. Eftersom jag inte skall åka hem förens på lördag och nästan alla andra åker hem imon kväll eller på fredag morgon känns allt lite surt. men jag får träna extra mycket då. Ska bli kul när pappa och dom andra kommer och hämta mig, så dom får se hur jag har ändrat lite i min lägenhet.

nej nu måste jag försöka sova

Puss
Jag älskar dig Kim Almquist


Här är en bild på emma idag när vi färgade håret <3 Like you girl <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0