en kväll full med skratt

ikväll har Angela kommit till mig och emma, och det har varit super kul. Vi skulle kolla på titanic och det blev nästan mer skratt än tv tittande.

Emma och angela sprang över till angela för att hämta glass, maränger och chokladsås, när dom kommer tillbaka ber jag emma sätta in glassen i frysen och sen när jag skall ta fram den så hittar jag den inte för då har hon satt den i kylskåpet. haha. så det blev nästan rinnande glass till oss.


nu skall jag sova jag måste, imon bär det in till stan för köpa den sista julklappen och lite nya kläder till mig skall iallafall kolla efter nytt till julafton och nyår. :)



Puss

Jag älskar dig


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0