December

Nu är vi inne i december vilket både är härligt och tråkigt. Snart är det ju sommar igen, eftersom tiden går så fort, men för tillfället är det härligt med december för att det är mörkt och mysigt ute. Så man kan tända massa ljus när man sitter inne och dricka varm choklad eller nått liknande. Idag har jag haft en bra dag på vfun, jag har varit på en språkförskola vilket va intressant.
Jag fick även idag sluta tidigare pågrund av att barnen gick hem så tidigt idag. Och det tackar man inte nej till..
När jag kom hem till Kim så hjälpte jag hans mamma med att plocka in disken och hänga upp tvätten :). Nu skall jag sätta mig och göra klart min svenska.
Igår räknade jag och Kim ut hur många månader vi har varit tillsammans tror vi fick det till 52 månader. haha.

Jag kan inte lova att jag kommer skriva mer idag men skall försöka..

Puss
Jag älskar dig Kim Almquist


Kommentarer
Postat av: chall

TACK, för ditt stöd igår vännen. Jag ringer dig sen så vi kan prata lite mer blev lite kort igår. älskar dig <3

2008-12-02 @ 11:04:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0